Individualni izobraževalni računi (IIR) so eden izmed ukrepov, s katerimi lahko država spodbudi povpraševanje po izobraževanju med odraslimi in tako pripomorejo k povečanju izobrazbenega kapitala. O tem se je preko udeležbe na spletnem forumu izobrazila strokovna sodelavka Združenja EPEKA, Anja Cehnar.

IIR so individualni virtualni računi,  kjer se skozi čas akumulirajo posameznikove pravice do izobraževanja. Virtualni so zato, ker se potrebna sredstva prenesejo samo v primeri, ko se oseba udeleži treninga. So še razmeroma neraziskani in v majhni meri implementirani ukrep – doslej ga je uspešno implementirala samo Francija.

IIR temeljijo na štirih stebrih: vključenosti oziroma soudeležbi, samostojnosti in odgovornosti, enostavnosti in prilagodljivosti. S tem instrumentom bi lahko država uvedla učinkovit mehanizem za spodbujanje izobraževanja, predvsem manj izobraženih, ter spodbudila državljane k vseživljenjskemu učenju.

Dogodek je potekal 4. in 5. marca 2021 preko spleta.

Povezava do dogodka tukaj.

Preberite si več o IIR na strani OECD.